Informationsbrev
Februar 2005
Velkommen til Sille, som er ved at sætte i stand og flyttet ind i Jørgens lejlighed (nr.
39, 1. th.) og velkommen til Patrick, som også er ved at sætte i stand og flytter ind i Birthe Olsens
lejlighed (35, 3. th.).
Tillykke til
Cecilie og Morten (nr. 35, 4. tv.) med familieforøgelsen.
Sæt kryds i kalenderen, for
nu er der arbejdsweekender
på vej!
12. og 13. marts og
16. og 17. april – alle dage fra kl. 10 til kl. 15. Ud af disse 4 arbejdsdage,
skal hver andelshaver møde op mindst 2 af dagene. Der vil blive
udstedt bøder på 200,- kr. pr. dag, man udebliver fra arbejdet.
Der er masser af opgaver at
tage fat på. Der kan blandt andet nævnes:
-
Maling af væg og loft
i fællesrummet
-
Opsætning af paneler i
fællesrummet
-
Opsætning af køkken i
fællesrummet
-
Opsætning af
gardinstænger i fællesrummet
-
Opsætning af
røgalarmer på opgangene, loftet og i kælderen
-
Spartling og maling af
væggene i vaske- og tørrerum
-
Opsætning af nye
tagrender på cykelskurene
-
Maling af lågerne på
cykelskurene
-
Nedrivning af
kompostbeholderen og opsætning af ny
-
Hovedrengøring af
bagtrapperne
-
Oprydning i Knudsens
gamle kælderrum
På vedlagte seddel kan du
angive hvilke dage du kommer og deltager i arbejdet, hvad du ønsker at gå i
gang med eller hvilke ”erstatningsopgaver” du ønsker at få tildelt, hvis du
ikke kan komme til arbejdsweekenderne.
Den ene del af sedlen skal
afleveres i foreningens postkasse ved hoveddøren i nr. 35 senest torsdag den
10. marts 2005.
Afstemningen på den ekstraordinære
generalforsamling afgjorde, at
forslagene til vedtægtsændringer blev vedtaget. Som følge heraf oprettes nu en
intern venteliste. Da Anna-Sofie (nr. 35, st. tv.) ønsker at sælge sin lejlighed
så hurtigt som muligt, kan du henvende dig til John fra bestyrelsen på webmaster@ab-lollandsvej.dk eller
ved at smide en seddel i foreningens postkasse SENEST på fredag
den 25. februar 2005.
Skralde-info:
Det ser ud som om der er flere, der har haft problemer med at få deres
pap-skrald i den rette container. Derfor vil vi lige gøre opmærksom på, at der
på siden af containeren hænger en ”nøgle”, som skal benyttes til at åbne med.
Hvis du har bestilt vasketid, og ender med ikke at benytte den, må du meget
gerne fjerne sedlen, så dine ”med-vaskere” kan se det, at der er ledigt.